Re: Czy warto dopłacać...? (ram)

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 11:24:03 MET

stefe wrote:

> a dlaczego o niczym... czy dwa komputery dzialajace sprawnie na
> takich kosciach sa niczym??? i dodam, ze uzywalem wielu kosci no
> name i zadna nie sprawiala mi problemow.

Bo o jakości produktu świadcza wadliwe egzemplarze a nie działające
poprawnie... I nie zaprzeczysz istnieniu problemu kompatybilności
niektórych pamięci z płytami... A wiec np. na stronie Asusa zobaczysz z
jakimi pamięciami konkretna płyta została przetestowana i działa. I np.
Kingstony tam są czesto a noname nie... Jestem w stanie dopłacić żeby
mieć pewnośc, że pamięci będa mi działać prawidłowo i dodatkowo moge je
jeszcze troche podkręcić najczęściej a nie potem wkurzać, że
oszczędziłem 30 zł i coś mi nie działa

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 1600 @ Athlon XP 2000 MHz (10x200)