Re: [Drukarka] - co polecicie?

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 11:18:26 MET

Marcin Zieba wrote:

> Witam,
> planuje zakup drukarki, moje glowne kryteria wyboru to:
> - male gabaryty,
> - tania eksploatacja,
> - dobry druk na papierze fotograficznym.
> Drukowac bede przede wszystkim zdjecia + dokumenty (MSWord).
> Czy powinienem myslec o laserze czy atramencie? Co bardziej sie oplaca
> podczas eksploatacji?

Kolorowy laser to przydroga sprawa.
Może Epson C64. Kosztuje około 500. Ma oddzielne pojemniki na kolory.
Tusz jest specjalny - DuraBrite Epsona - trwały (do 80 lat) i
wodoodporny. Przy druku zdjęć to dość ważne, aby nie wyblakły po roku,
ani nic złego nie mogło sie od tak stać... Nie ma slotów na pamieci
niestety...

Napisz jaka cena Cie interesuje...

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 1600 @ Athlon XP 2000 MHz (10x200)