Re: łzy wzruszenia...

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 10:41:52 MET

Deep inside the Matrix, convinced that Mon, 15 Dec 2003 06:57:38 +0100
is the real date, "Andrzej_K." <nie_podaje_at_no.spam.pl> has written
something quite wise. But he wasn`t the one.

>Słuchaj *farbowany lisie* . Ty podpisujesz się jako
>"Mordazy" więc to na pewno nie jest pełne imię i
>nazwisko. (chyba, że się mylę?) To co pisze w polu
>"Od" np. "Andrzej" lub jak można zauważyć są tam
>czasami umieszczone adresy e-mail'owe to jest
>tylko *nazwa konta* z jakiego ktoś wysyła news'y.
>U Ciebie podpisem jest "Mordazy", a u mnie "Andy_K"

Nie ma sprawy, powtorze, specjalnie dla ciebie:

 Czy bedziesz mial odwage powtorzyc to pytanie stojac ze mna twarza w
 twarz? Albo moze chociaz zadasz je tutaj, na grupie, i podpiszesz sie
 pelnym nazwiskiem, ty tchorzliwy chamie?

 Pozdrawiam,
Tomasz Holdowanski.

> [...]
>Czytelny, własnoręczny, zamaszysty podpis.
>Podpis na dokumencie.
>Podpis pod aktem, pod deklaracją, pod oświadczeniem.
>Podrobić, sfałszować czyjś podpis.
>Stwierdzać własnoręczność podpisu.
>Kłaść, składać podpis pod czymś, na czymś; opatrywać coś podpisem
><podpisywać się pod czymś, na czymś; podpisując jakiś dokument wyrazić
>zgodę na coś, zatwierdzić coś>
>
>Rozumiesz teraz *co to jest podpis i, że on jest umieszczony pod*
>napisanym tekstem?. W polu "Od" może w korespondencji być
>umieszczona nazwa firmy, ale list_wiadomość pospisuje ten kto

Przestan krecic, tchorzu. Wpieprzyles sie w cudza dyskusje, nic do
niej nie wniosles poza swoim chamskim opierdzielaniem innych, a teraz
nawet nie masz odwagi sie wycofac.

Pozdrawiam jeszcze raz,
Tomasz Holdowanski.

REMOVE-IT. from my address when replying.

     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
           IS A WORLD-WIDE DISASTER.