Re: Komputronik uwaga na oprogramowania.

Autor: Flashi (flashi_at__usun_to_pf.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 08:19:38 MET

Użytkownik "NetSec" <netsec_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Dla przestrogi gdyby jednak ktoś chciał kupić legalne XP.
>

> Natknąłem się na pewną nieścisłość w ofercie Komputronik
> http://www.komputronik.pl
>
> Sprzedają w swoim sklepie internetowym system operacyjny Microsoft Windows
> XP Professional PL OEM + myszka jako "legalny sposób na zakup
> licencjonowanego systemu operacyjnego"

Kwestie OEMowego oprogramowania i microsoftu poprostu olej ...
Przed kazdym sadem wygrasz sprawe o tak postawione zarzuty ...
Nie moge producent wprowadzac kilku licencji wg wlasnego widzimisie ...
Zdajesz sobie sprawe z tego ze jesli aktywujesz sobie orginalnego widnowsa
na kompie ... a po jakims czasie zmienisz plyte glowna to nie bedziesz juz
mogl ponownie zgodnie z warunkami licencji MS zainstalowac tego windowsa
tylko bedziesz musial kupic nowa kopie ??? Tylko po to zeby byc zgodnym z
licencja MS ...