Re: Komputronik uwaga na oprogramowania.

Autor: Maxx (hnn_at_wp.SkasujTo.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 07:29:58 MET

Użytkownik "latet" <no-spam_at_no-spam.pl> napisał w wiadomości

> Tlumaczyli mi dokaldnie o co chodzi - system OEM
> i tak przypisze się do plyty glownej, a po jej wymianie,
> ponowana aktywacja bedzie (teoretycznie) niemozliwa.

Witam
Dzwoniłem kiedyś (może z rok temu) i pani na infolini tłumaczyła mi, że w
momencie kupna system przypisany jest do części z którą kupiliśmy system (od
04.2002 możemy kupić z wewnętrzną), natomiast w momencie instalacji system
przypisywany jest do komputera (jednostki centralnej) i mogę go do tej pory
używać, dopóki jest w nim ostatnia część z momentu instalacji. Nawet
gdybyśmy "zmodernizowali" komputer tak, że ostatnią częścią byłaby zepsuta
stacja dyskietek trzymana po to żeby mieć prawo do legalnego wykorzystywania
Wingrozy. O praktycznych aspektach tego przepisu nie wypowiadam się bo to
jest temat na drugą dyskusję.
Pozdrawiam
Maxx