Re: Komputronik uwaga na oprogramowania.

Autor: NetSec (netsec_at_o2.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 00:50:11 MET

Użytkownik "latet" <no-spam_at_no-spam.pl> napisał w wiadomości

> [...]
Windows
> Polska
>
> Ale w 100% zgodna z tym, co mówią przedstawiciele handlowi
> Microsfotu siedzacy na ich infolinii.
>
> Sam ostatnio kupilem XP z myszą i zanim to zrobilem
> dzwonilem dobre 5 razy do M$ aby sie na 200% upewnic,
> ze tak mozna.
>
> MOZNA !!!
>
> latet

Ciekawe to co piszesz, ja dzwoniłem na infolinie i pani powiedziała mi
dokładnie to co jest napisane na stronie www. Dodatkowo na moje żądanie
przełączyła mnie do działu prawnego, który potwierdził moje przypuszczenia.
Wersje oem z myszką można było kupować do 02/04/2002, od tego momentu
obowiązuje zasada o której pisałem wcześniej . Polecam Centrum Obsługi
Klienta 0 801 308 801.

Net