Re: Do lazik_s ' a

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 12:02:56 MET

Radoslaw Sokol wrote:

> Dobry czytnik powinien najpierw robić XOVER, a potem dopiero
> pobierać tylko te artykuły, które nie podpadają pod żaden
> filtr.

Jeżeli jest tak, jak napisał mój imiennik, to nie żałuję, że jeszcze się
nie zmusiłem do używania Mozilli (lub Netscape 7), bo Netscape 4.8
filtruje właśnie tak jak piszesz, czyli ściąga nagłówek i jeżeli zawiera
on danego nadawcę, to nie ściąga dalej... No chyba, że filtrujemy po
treści wiadomości, wtedy nie ma wyjścia: trzeba ściągnąć!

P.S. Co do Netscape mam przy okazji pytanie: wie ktoś, czym się różni
wersja 7.1 od 7.1-BDP???

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|