Re: Czy warto dopłacać...? (ram)

Autor: rodzyneck (rodzyneck_at__wywal_pop.e-wro.pl)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 23:28:45 MET

> tutaj... zalezy co robisz... gierki, wymagajace programy... duzo
> programow naraz, windows z linii NT 5.x... warto

Mam win XP, w gierki troche gram, ale jakos nie chodza zle, (reszta konfiga
ath 1700+, radek 9000), ale jak wlacze dc++ i ludzie troche pociagna to juz
tragicznie komp chodzi :) Do tego outlook, winamp, mirc, gg... Czasem
jeszcze word i nero :) Wiec w sumie zdaje mi sie ze warto ale wciaz mam
wyrzuty sumienia, to w koncu kolejne 150zl w kompa...

pozdrawiam!