Re: Jak wlaczyc DMA dla napedu DVD?

Autor: latet (no-spam_at_no-spam.pl)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 22:32:08 MET

> Tak moglo byc u mnie, bo mimo kabla 40-pin BIOS i WinXP
> ustawial DMA-4, a to nie moze dobrze dzialać.
> Teraz już wymusiłem w BIOS DMA-2 i WInXP to respektuje,
> wieć powinno byc OK.
> No, ale nie musi - bo przecież przedtem zdegradował aż do PIO,
> a z tego co piszą, powinien tylko do DMA-2.
> latet

Oh, shit......
Zle napisalem! Zapomnialem, ze pol roku temu zmienilem
kable na Coolmaster ATA-100 (takie okrągłe). Tak wiec,
z tym kablem DVD powinien dzialac idealnie w trybie DMA-4.

Teraz znow tak dziala, no, ale cos przedtesm spowodowalo,
ze sie przelaczyl na PIO.

Czy mogly to spowodowac nieudane proby odczytu
nieczytelnej dla tego napedu plytko DVD+RW?

Dzieki,

latet