Re: ATI R9100 ( build czy powered)

Autor: Mikolaj Tutak (mtutak[at)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 21:55:33 MET

> 1. SuperGrace robi na referencyjnych płytkach ATI ?
> 2. SuperGrace pakuje tylko karty ATI OEM i sprzedaje jako swoje ?
>
> Myślę że któreś z rozwiązań jest trafne.
> Wiele firm tak robi (masz przykład naszego MINT-a - pakował
> w swoje pudełka karty OEM HIS-a)

Raczej ATI zamawia karty "Build by ATI" u Supergrace, a firma ta produkuje
je tez na swoje potrzeby (ale karty dla ATI moga byc na lepszych
komponentach, lepiej testowane, inny bios itp.). ATI od dawna (jesli nie od
poczatku) nie produkuje samodzielnie swoich kart, rowniez same uklady sa
robione przez firmy trzecie. ATI tylko projektuje chipsety i karty
referencyjne.

--
pozdrawiam
      Mikolaj