Re: zasilacz- czy wystarczy?

Autor: ..:::Plombos:::.. (cemrzbyegf_at_cbpmgn.barg.cy)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 21:08:52 MET

Tajemniczy szpieg *Andre* spod adresu:
<andrehull_N.O_S.P.A.M_@_USUN_poczta_TO_.fm> w wiadomosci
news:brie7u$pkk$1_at_news.onet.pl donosi:

> slyszalem opinie (na tej grupie) zeby raczej nie wierzyc wskazaniom na
> tej stronie bo sa zawyzone...

byc moze sa zawyzone, jednak gdy ja wpisalem swoj konfig na starym
zasilaczu wyszlo mi okolo 240W (mialem zasilacz 235W) no i w stresie
byly zwisy a napiecia byly na granicy ryzyka wiec jednak wyniki sa
troche zblizone do realnych
(moze nie przy wszystkich konfigach bo wiadomo ze plyta plycie
nierowna..........)

> praktycznie gdybys zapytal o chiefteca 300W pewnie dostal bym z marszu
> odp ze spokojnie moge kupowac

ja nie mam Chiefteca tylko modecoma 300W GTF(nie mam tylu podpietych
urzadzen), ale twoj zestawik moze troszke pradu zrec (duzo napedow,
coolery i O/C) wiec ja raczej nie ryzykowalbym 300W czy to Enlighta czy
innej firmy

>ale mnie zastanawia tak niska cena tego
> enlighta (bo o tej firmie opinie tez raczej dobre chodza)...
 hmm, nie wiem co to za model

pozdrawiam

--
 *Plombos*