Re: Problem z CDROMem

Autor: Jerz (pjerz_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 20:58:20 MET

> A jak zamkniesz okno z katalogiem głównym napędu i je ponowie otworzysz
> ? A jak okno będzie cały czas otwarte i z menu Widok weźmiesz Odświerz
> (tudzież F5) ?

 Nie pomaga - pozostaje to, co bylo widoczne na poprzedniej plytce. Mozna
poleceniem "wysun", potem "wlasciwosci", potem otworzyc zawartosc, wtedy
udaje sie zazwyczaj uzyskac komunikat o tym, ze naped nie jest gotowy i po
wlozeniu nowej plytki normalnie ja odczytac. Nie jest to jednak
najwygodniejsza kombinacja ;)

Pozdrawiam,
Pawel