Re: ciemna NVIDIA SUCKS! :(

Autor: CeDeROM (cederom_fake__at_fake.tlen.pl)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 18:10:02 MET

Witiia wrote:
> to użyj jeszce PowerStripa - on też ma takie możliwości zmiany jasności.
> Jeśli rozjaśnisz i w sterach i w Powerstripie powinno być ok.
> A swoją drogą uważam że to wina monitora - ja tak kiedyś miałem na
> Deawoo 15" - w grach było cholernie ciemno.

pobawilem sie powerstripem 3.47 i nic sie nie zmienilo - moge jedynie
zmieniac kolory, ktore juz sa ok, w grach nic sie nie zmienia...

monitor mam analogowy 0.7V, wiec chyba problem roznicy napiec odpada..?

skoro problem wystepuje tylko w grach, to mysle ze to wina karty,
przeciez trzyb graficzny gry nie rozni sie niczym od tego ktorego uzywam
na codzien w okienkach...

kiedys widzialem na stronie nvidii ten problem (ciemnego ekranu), ale
wtedy jeszzce mnie nie dotyczyl. teraz nie moge go znalezc :(

cdr