Re: Radeon 9200 - jaki standard na wyjsciu SVHS? + problem :(

Autor: Doodster (to.jest_at_zly.adres.spojrz.w.stopke.com)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 17:24:47 MET

> A ustawienia TV, jakieś YUV, YQI, PAL, SECAM, NTSC, francuskie,
> mongolskie. Objawy, przy niedopasowaniu systemu, mogą być właśnie
> takie, b/w w porządku, a kolory zanikające, skaszanione.

Sprawdzilem na wszystkich mozliwych standardach, jakie byly w opcjach.
Dodam, ze kolory nie zanikaja; zeby przyblizyc wyglad tego: "kaszanka" jest
tylko tam, gdzie jeden kolor zmienia sie w drugi, np na krawedzi okna, w
takich miejscach pojawiaja sie paski i plamki (cholera, juz nie wiem jak to
nazwac :P). Przy jednolitym tle jest piekny kolorek.

Do tego sprawdzilem rowniez na oryginalnym kablu, ktory byl dodany do
karty - efekt taki sam.

Bawilem sie rowniez _wszystkimi_ ustawieniami ktore znalazlem w opcjach
sterownika karty graficznej.
Stery sa najnowsze, sciagniete ze strony Ati.

Coraz bardziej jestem sklonny stwierdzic, ze to jednak karta...
W tym tygodniu bede mial inny egzemplarz tego samego modelu; podziele sie z
Wami wynikami testow :)

Pozdrawiam,
Doodster