Re: laptop - pytania???

Autor: Szymon (szym0n_at_nspm.webmedia.pl)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 15:11:54 MET

soonic wrote:

> wlasnie jak to jest z Polskim rynkiem, czy dostepne sa wylacznie laptopy
> "gotowce" czy jak wybiore konkretny model to moge cos w nim zamienic/dolozyc
> np.procesor innej predkosci lub dysk innej wielkosci, no pamiec to pewnie
> zawsze moge sobie dokupic. Jesli tak to gdzie to sie ustala czy w sklepie w
> ktorym kupuje, czy bezposrednio u dystrybutora na Polske??? (przy okazji to
> gdzie w Polsce jest najwiekszy wybor laptopow?)

Pamięć dołoży (mam nadzieję...) serwisant w sklepie w którym kupisz
laptopa. Są wersje notebooków w podobnej konfiguracji ale z różnie
taktowanymi procesorami.

IMHO największy wybór jest w
www.karen.com.pl
i MTS:
www.notebooki.pl
swoje sklepy (on-line) mają też HP i IBM.

No i są sprzedawcy Apli: SAD i Cortland...

pozdr.
Szymon

--
dość spamu! (wytnij: .nsmp )