Windows na pendrive USB

Autor: Adam (jayx_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 14:51:11 MET

      Witam!

 Wymyśliłem sobie ostatnio, żeby postawić windowsa na kluczu USB (taka
pamięć podłączana na USB, często zwana pendrive USB). W nowych BIOSach jest
możliwość startu kompa z takiej pamięci, ale nie mam odpowiedniej pojemności
pendrive'a. Czy ktoś próbował czy i jak to działa? W takim zastosowaniu
widzę pewną paważną zaletę: czas dostępu do takiej pamięci powinien być o
wiele wyższy niż do HDD (czyli szybkość działania).

           Adam