Asus A7N8X-X i IRDA

Autor: Lukasz (rayd3n_at_interia.pl)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 22:19:01 MET

Witam!

Pewnie temat juz byl poruszany, ale ja nie znalazlem zadnych info o tym, co
mnie interesuje. Otoz, czy mozna zainstalowac sobie na plycie w temacie
zlacze IRDA _NIEFIRMOWE_? Tzn. dokladnie chodzi mi o takie cos: mam zlacze
IRDA na kabelku i chcialbym je sobie wpiac w plyte, ale boje sie, ze cos
moze pojsc nie tak i ze cos spale (podobno z IRDA trzeba ostroznie). W
instrukcji od plyty znalazlem rozpiske zlacza z podzialem na SIR (od lewej:
+5V, pusto, IRRX, GND, IRTX) i CIR (NC, GND, NC, CIRRX, +5VSB). Z boku jest
fotka zlacza IRDA oraz mowa o wykorzystaniu 10 pinow, a wiec SIR+CIR.
Wtyczka od tego mojego zlacza ma 5 stykow. Trzy pierwsze zajete pozniej
przerwa i ostatni zajety. Wg instrukcji, ta wtyczka pasuje mi do zlacza SIR,
ale hmm...Tu sie pojawia problem. Czy mozna stosowac niefirmowe zlacza? Czy
koniecznie jestem skazany na zlacze ASUS'a? Moze ktos spotkal sie z podobnym
problemem? Pzdr.