GF4 8xAGP DDR na starej plycie?

Autor: Dariusz Krzempek (darek.k.fm_at_interia.pl)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 13:24:39 MET

Witam,

 Moze tytul nie zbyt trafny ale...
Mam karte GFX jak w tytule, chcialbym ja wlozyc do slotu AGP x2 na
starej plycie Intel440BX. Pewna osoba przestrzegala mnie przed tym aby
tego ni robic bo moge spalic GF4. Chodzi o napiecia jakie podaje plyta z
AGPx2 (3.3V) na karte graficzną. A ponoc jak twierdzi moj rozmowca na
AGPx4 juz jest napiecie 1.5V. Wiec kiedy wetkne moja karte w AGPx2 to ja
spale?

Moze mi ktos jasno odpowiedziec czy to prawda?
Czy tak jest?

--
Pozdrawiam!
Dariusz Krzempek