Re: Jak wlaczyc DMA dla napedu DVD?

Autor: latet (no-spam_at_no-spam.pl)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 13:07:40 MET

> wiem tylko ze powinienes mies w ustawieniach kanału IDE automatyczne
> wykrywanie i ponizej DMA jesli dostepne....;
> jak w szarym polu pojawi sie tryb udma to super jak jest PIO to zima
> niestety i czeka cie kombinowanie. sprawdz jak to jest z samym dvd na
> tasmie, inn atasme itp...
> sprawdz takze bios bo moze tam masz przestawiony tryb...

Najsmieszniejsze jest to, ze na innym dysku mam inny Windows Xp
(ta sama wersja, ale swieza, czysta instalacja) i tam jest wszystko OK,
naped ma Wlaczony biezacy tryb DMA - a to ktory (2 czy 4) zalezy od tego
co ustawie w BIOS.

Nie jest wiec to kwestia innej tasmy, ani ustawien w BIOS.
Jest to ewidentnie problem mojego podstawowego systemu Win XP.

Bardzo to dziwne......
Co w systemie moglo spowodowac, ze DMA sie nie wlacza?

Dzieki,

latet