Re: DTS Audio i Audigy

Autor: TK (nospam-kochmans_at_polbox.com)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 07:54:58 MET

Użytkownik Rafał Dąbrowski napisał:

> Chyba nikt mi nie pomoże, co????

Bo moze nikt nie wie?
A tak na serio, to nie wiem, jak sie sprawa ma z plytami DTS Audio, bo
nigdy czegos takiego nie widzialem na oczy, ale mialem do czynienia z
plytami DVD-Audio. Aby je odtwarzac, potrzebny jest specjalny program do
odtwarzania DVD-Audio. Jedyny program, jaki znam, ktory potrafi to robic
to DVD-Audio Player dolaczany do kart SB Audigy 2. Chodzi on wylacznie z
kartami Audigy2 i wypuszcza dzwiek jedynie na wyjscia analogowe, bo
"prawa autorskie" itp...
Podejrzewam zatem, ze by odtwarzac plyty DTS Audio trzeba miec po prostu
odpowiednie oprogramowanie (a nie jestem pewien, czy takowe w ogole
istnieje). Nie sadze, by konieczne bylo podlaczanie DVD-ROMu kabelkiem
do SPDIF w karcie dzwiekowej. Program teoretycznie moze po prostu
przeczytac dane z plyty i nakazac karcie dzwiekowej odtwarzanie
odpowiednich dzwiekow.