Re: Przerobka softwarowa SB LIVE na AUDIGY2

Autor: latet (no-spam_at_no-spam.pl)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 11:42:20 MET

> A co to znaczy generowac? Chodzi ci o odtwarzanie? Oczywiscie, ze moze.

Nie znasz slowa "generować"? :-)
Generować = tworzyć, produkowac, wytwarzać, sytnetyzować....
Czyli NIE odtwarzać już istniejący, zapisany w pliku dzwiek AC3,
tylko w locie tworzyc dzwiek DD AC3, np. z pliku mp3 odtwarzanego
z dodaniem roznych przestrzennych filtrow i efektów, albo
ze srodowiska gry...

O ile wiem, to takich kart dzwiekowych jeszcze nie ma,
ale jesli sie myle, to chetnie taka kartę sobie kupię.

Latet