Re: HDD Fujitsu - bardzo dziwne objawy

Autor: .Peeter (peeter_at_nospam43.pl)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 11:28:55 MET

*Przemek* wrote:
> Mozna chyba dodac ze tak z dwa lata temu wszyscy je polecali na
> grupie jako zaawansowane technologicznie (lozyska
> olejowe) szybkie, ciche i niezawodne :)

Tak, tylko szkoda, ze rok pozniej mi sie taki slawny
Fuji na oleju posypal :) Wtedy to byla jedna z pierwszych
tego typu awarii, teraz na grupie co jakis czas pojawiaja
sie posty z pytaniami o takie same objawy i to niezaleznie
od serii i pojemnosci, ot po prostu wszystkie Fuji olejowe...

--
Pozdrawiam
Peeter