Re: Win Commander - rozłączanie połączenia

Autor: Kubu$ (kubuss_at_NO.NO.SPAM.WYTNIJ.TO.go2.pl)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 10:19:02 MET

> Przepraszam za lamerskie pytanie , ale mam problem. Otóż w czasie
wysyłania
> na serwer pliku powiedzmy 100MB, program się wykoleja lub następuje
> przerwanie połączenia. Czy istnieje możliwość dokończenia transferu pliku
na
> serwer czy musze robić to od początku. Odkryłem jak dotąd możliwość
końcenia
> transferu , ale tylko w drugą stronę tzn z serwera na dysk lokalny. Prosze
> pomoc !

NTG, ale z tego co wiem, to dokanczanie transferu zalezy od serwera ftp, jak
masz opcje Dokoncz w momencie jak Ci mowi, ze taki plik juz istnieje to
pewnie mozesz to zrobic, jak nie, to pewnie serwer tego nie obsluguje albo
ma wylaczone.
Mala rada, wlacz tryb pasywny, jak tego nie zrobiles ;))

--
Pozdrawiam
Kubu$