Czy zostawianie plyty w cdrw szkodliwe?

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 07:16:14 MET

 No. :-)
Tak sie zastanawiam, mam nowiutkiego liteona 52x32x52
Jako ze lubie byc zabezpieczony przed utrata danych czesto wykozystuje
plyty cdrw jako dyskietki do backupowania waznych plikow, srednio kilka
razy dziennie.
I teraz pytanie ktore zrodzilo sie przed momentem gdyz juz mnie lapa boli
od ciaglego otwierania drzwiczek przednich obudowy, wkladania plyty, potem
cala operacja od powtornie.
Czy nagrywarce szkodzi jesli jest w niej plyta cdrw non stop?
Pytam bo jesli ma skrocic to zywotnosc nagrywarki to wole wyjmowac plyte
ale jesli nie to poco sie meczyc.
Jedynym minusem jesli plyta cdrw byla by w napedzie jest niemoznosc
uspienia komputera ( stan wstrzymania ) gdyz nie pozwala na to sterownik
programiku InCD. Ale praktycznie tego uspienia ie uzywam wiec co radzicie?
Pozdrawiam

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****