Re: Problem z AverMedia TVPhone98

Autor: tomekn (tomekn_at_nospam.onet.pl)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 23:42:36 MET

Użytkownik "Krzysztof Trybowski" <trybowski_at_gazeta.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:er040hlsm7.dlg_at_trybik.mamut.zax.pl...
> Witajcie,
>
> Odkąd zmieniłem sprzęt, mam problem z moim AverMedia TVPhone 98. Po jakimś
> czasie oglądania -- losowo, ale mniej więcej co 2-5 minut zanika dźwięk.
> Wystarczy przełączyć na inny kanał (i z powrotem) i znowu działa przez
> jakiś czas.
>
> Płyta Gigabyte 8IG1000 (wbudowana grafika i dźwięk) z BIOS-em F8a +
Celeron
> 2GHz.
System xp (asusa7v133 aver media tv phone with/vcr to samo na asus a7v i
abit kt7-raid) robisz windows update i po sprawie , dokładniej dodatek o
sterownikach, pier.... liłem się z tym kilka dni zanim do tego doszedłem. Na
grupie też pytałem ale nikt nie miał lub nie widział co z tym zrobić .
pozdr
tomekn