MSI KT4AV

Autor: Adam Samborski (samur_aj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 23:15:04 MET

MSI KT4AV + noname pc400 +GEForce4 MX 440+Athlon1,2

Raz na dziesięć razy zabotuje WindowsXP, popracuje ok 10 minut i reset, lub
bluescreen.
Kombinowałem już ze wszystkim, stawiam na pamięć.
Niby pomięć PC400 ale nie da sie pracować na 400, jak ustawie na 266 to jak
wcześniej zaznaczyłem raz na jakiś czas zabotuje.
Najdziwniejsze ze z inna płytą pomieć ta chodzi bez błędnie. ECS K7S5A, co
prawda nie na pc400, ale chodzi.

Zmieniłem juz zasilacz, i procka, bez rezultatu.
Co poradzicie ???