HDD Fujitsu - bardzo dziwne objawy

Autor: Piotr C. (piotr_at__usun_mabanana.com)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 22:22:28 MET

Witam,

dostałem do naprawy komputer brata. W windowsie (98) świruje, norton-AV
pokazuje m.in. niepowołany dostęp do bootsektora. Pierwsza myśl -- wirusy,
przemontowałem więc dysk do siebie. NAV z najnowszą bazą nic nie wykrył.

I teraz uwaga: wszystkie dane na dysku były prawidłowe-dostępne, jednak po
pół godzinie silnik zaczął się wyłączać i włączać na pewien czas, aż
zupełnie się wywalił, win2k stwierdził odłączenie urządzenia. W tej chwili
dysk jest 'dead', czekam aż ostygnie, pewnie znowu ruszy. Czy ktoś miał
podobne objawy, czy dysk nadaje się do śmieci, czy może szukać do niego
elektroniki, a może jeszcze coś innego? Oznaczenie dysku: Fujitsu MPG3204AH
(20G), made in thailand.

pozdrawiam