Re: Stary sprzet - stworzmy muzeum internetowe;

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 21:43:31 MET

marcus075 wrote:

> serwer: piwko.pl jak coś moge śię podjąć budowy strony:) aaa... ja mam
> pudełko z płyty głównej Soyo SY-5BT5. niestaty tylko pudełko...:(

tzn. mysle, ze trzeba obgadac forme strony; idac z duchem czasu, to
powinna byc PHP + SQL, gdzie grupowicze mieliby swoje konta i mogli
dodawac okazy, zas jakis moderator mialby mozliwosc rowniez usuwania
okazow; czyli pozostaje kwestia napisania stosownych dokumentow PHP i
samej bazy danych;

mysle, ze nie jest nam potrzebne cos takiego jak komentarz; tak jak np.
maja portale informacyjne typu Gazeta; tzn. takie cos "podyskutuj na
temat tego okazu" - IMHO nie ma to sensu, bo znacznie komplikuje baze
danych i naraza na nieestetyczny wyglad - po prostu IMHO lepiej zeby
ogladajacy nie mieli mozliwosci modyfikacja strony;

pozdrawiam;
adas;