Re: Wybór drukarki atramentowej EPSON

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 21:46:28 MET

Zbyszek wrote:

> W niedalekiej przyszłości mam zamiar wymienić drukarkę. W grę wchodzą
> dwa modele:
> EPSON Stylus C43 (SX/UX - obojętnie)
> EPSON Stylus C64
> Drukarkę używam w domu, większość wydruków czarno-biała. Nie planuję
> druku zdjęć, chyba że sporadycznie. Najbardziej interesują mnie
> niskie koszty eksploatacji. Jeżeli ktoś ma doświadczenia z tymi
> drukarkami to proszę się nimi podzielić.
> Zbyszek

C43 - do wydruku czarno-białego w zupełności wystarczy. Dość wolna.
Wydruk szarawy a nie czarny więc jeżeli ci to nie przeszkadza to nie
stanowi to problemu. Z tuszami zastepczymi nie powinno być problemu.

C64 - oddzielne pojemniki z tuszem, wodoodporny tusz (fajnie to działa,
wkładasz zdjęcie do wody i nic sie z nim nie dzieje:), brak zastępników
i póki co nie ma sie co spodziewać (Durabrite jest raczej cięższy do
podrobienia:/). wydruk też szarawy. Zdjęcia wygladaja naprawde łądnie,
ale do drukarek photo to nie ma porównania. Za to w porównaniu do C43
to niebo i ziemia

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 1600 @ Athlon XP 2000 MHz (10x200)