Re: drukarka fiskalna + WinXP + program DOS

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 20:50:47 MET

> Najpierw uderzylbym tu:
> http://www.elzab.com.pl/ftp/

tu bylem ... jest programik, ale dziala tylko pod win98SE i ME

> Jak nie pomoze to zapytalbym mailem elzabu i firmy od programu tego
> DOSowego.

problem w tym, ze informacje musze miec w poniedzialek rano ... jesli chodzi
o program DOS'owy to jest on tak stary, ze producent to olewa bo nawet mu
sie nie snilo, ze ktos to pod winXP bedzie uzywal ... wiekszosc kompow ktore
chodza z drukarkami filskalnymi pracuje pod DOS'em wiec do tej pory nikt nie
mial problemow. Jest kilka kompow ktore pracuja pod win95/98 z tymi
drukarkami, ale do tego systemu jest specjalny programik ktory poprawia
komunikacje z drukarka fiskalna.

> Jesli i to by zawiodlo, sprobowalbym emulacji (vmware, virtual PC) lub
> poszukal jakiegos mniejszego programu ...
>
> Mozna tez poszperac po stronach wyszczegolnionych tu:
> http://www.elzab.com.pl/index_oprogramowanie.html
>
> O troszke inwencji prosze ....

w inwencje mozna sie bawic jezeli ma sie na to czas ... ja w poniedzialek
rano musze uruchomic stanowisko kasowe ...