Dysk SATA czy ATA 133

Autor: Boba (boba_at_toya.net.pl)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 18:18:12 MET

Witam

    Nosze sie z zamiarem wymiany dysku na wiekszy niz posiadam teraz (Maxtor
40 GB, ATA 133, 7200 obr/min, 2 MB Cache) i mam pytanko - czy lepiej jest
kupic dysk ATA 133 (moze byc Maxtor 160 GB, ATA 133, 7200 obr/min, 8MB
Cache) czy analogiczny ale SATA. Jak duza jest (i czy faktycznie zauwazalna)
roznica w transferach pomiedzy tymi dyskami. Ja uzywam kompa przedewszystkim
do internetu, gierek i przeliczania WU SETI. Sporadycznie pobawie sie
grafika.

Prosze o rade i pomoc.

Pozdrawiam