Rage 128 ULTRA/PRO vs Matrox G400/450

Autor: Brzezi (brzezi_at_enter.net.pl)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 17:57:57 MET

Czesc.

Komputera glownie uzywam do "pracy": programowanie, www, news czyli glownie
praca z tekstem, czasami ogladam jakies filmy, i zadko ale czami w cos
zagram...

W tej chwili mam ATI Rage 128 ULTRA 32MB, moje wymagania spelnia bardzo
dobrze, da sie pograc cakiem sprawnie, quake/unreal 1024x768 32bit i dziala
plynnie bez zadnego zajakniecia...

ale potrzebuje ta karte graficzna przelazyc do innego komutera, i teraz
zastanawiam sie co sobie sprawic, zalezy mi na jakosci obrazu, wiec od razu
pomyslalem o Matroxie...

I mam pytanie, jak sie ma jego wydajnosc 3D do tej mojej ATI? jezeli jest
taka sama to mi wzupelnosci wystarczy....

No chyba ze mozecie polecic jakas inna karte graficzna, tak do ok 200zl,
moze byc uzywana, przedewszystkim zalezy mi na jakosci....

Dzieki

Pozdrawiam
        Brzezi

--
[    E-mail: brzezi_at_enter.net.pl ][  If the code and the comments disagree,   ]
[       Ekg: #3781111            ][  then both are probably wrong.            ]