ciemna NVIDIA SUCKS! :(

Autor: CeDeROM (cederom_fake__at_fake.tlen.pl)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 16:12:01 MET

witam!

mam strasznie ciemny obraz na mojej nvidii geforce 2mx200 (prolink,
tvout), optiview 17lt95 (hyundai 17b+). poczytalem sobie liste i widze
ze wszyscy juz wiedza ze nvidia robi ciemne karty. jedynym skutecznym
rozwiazaniem wydawaloby sie byc podkrecenie katody monitora albo zakup
nowej karty/monitora. wydaje sie to byc totalna glupota, bo obraz jest
ciemny tylko na detonatorach >11.xx i grach/filmach, normalnie jest ok.
jako gosc ktory odpalil tualatina na plycie slot1, raczej nie mam
zamiaru niczego kupowac, stad moje pytanie do mastahow grupowych - czy
ktorys z was wie co zrobic zeby obraz byl jasniejszy - co wymienic, co
wylutowac z karty zeby sytuacja byla raz na zawsze rozwiazana (i zeby
nikt wiecej juz nie musial zadawac tego pytania)...

greetz!
CeDeROM of KSZAK