Re: Nagrywarka DVD LG

Autor: Syco (syco_at_go2.pl)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 14:45:49 MET

Użytkownik "Przemysław Serafin" <p.serafin_at_inetia.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Mogę kupić za dość dobrą cenę nagrywarkę DVD LG GSA-4040B i ciekaw
jestem
> opinii użytkowników.Warto ją kupić,czy lepiej zainwestować w Pioneera
czy
> Teaca?

Mam awersje do LG i Liteona. Niektorzy na nie narzekaja, ale sporo ludzi
ma problemy ...
W ostatnich testach Liteony wypadaja dobrze ... sam nie wiem...
Znam sklepy ktory nie handluja produktami tych firm ze wzgledu na
awaryjnosc i problemy z naprawami gwarancyjnymi ...
Znajomi majacy napedy tych firm dawali srednio po 2-3 razy do naprawy w
ciagu 2 lat. Wnioskuje z tego ze jak raz padnie, to przez slaby serwis
istnieje ryzyko ponownego padu ... pytanie tylko kiedy (czy jeszcze w
czasie gwarancji)
Chyba jest tak jak z "malym fiatem", trafisz dobry egzeplarz - posluzy
przez lata ...
Teac tez sie podobno ostatnio psuje ...

Ja bym kupil innych firm ... ostatnio weszly NECi (moze o nich poczytaj),
kumpel kupil mieciac temu i na razie nie narzekal ...

Najlepiej poczytaj www.cdrinfo.pl

Pozdrawiam:
Syco