Re: Plik z dyskietki - nie daje sie w pelni odczytac - a moze jednak...?

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 14:36:07 MET

Uzytkownik "andy_k" <ak_at_niedlaspamu.termisoc.org> napisal w wiadomosci
> Mam problem z odczytaniem 0,5 MB pliku worda, ktory sobie polezal pare lat
na
> dyskietce. Przy kopiowaniu Total Commanderem problemy zaczynaja sie przy
40%
> pliku. Po dlugim kilkuminutowym rzezeniu udaje sie czasem dojsc do 54% i
> wowczas wyswietla sie komunikat, ze proba odczytania pliku sie nie
powiodla.
> Moze istnieje jakis program ktory potrafilby sie "wgryzc" wnikliwiej w te
> resztki sladu magnetycznego na dyskietce i odczytac plik?
> [...]

Ja zrobilbym najpierw tak (tylko sie nie smiej - mówie serio)
1) DOS
2) copy a: c: *.doc
3) i gdy wyskoczy error daj "ignore"
moze Word zdola odczytac niekompletny plik
A jak nie da rady to zapusc jakiegos scandiska albo doktorka z Symanteca i
spróbuj naprawic uszkodzone sektory.