Problem z myszka ???

Autor: Mariusz (szpiegpwr_at_interia.pl)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 14:43:06 MET

witam
od pewnego czasu przy starcie systemu uruchamia sie okienko msconfiga z
oznajmia mi ze dokonalem jakis zmian w ustawieniach czego w ogole nie
robilem i tak jest za kazdym razem czy odpalam kompa, wiec zamykam okienko i
zaczynam prace ale co pewiem czas zawiesz mi sie mysz albo w ogole przstaje
dzialać reset kompa nie pomaga jedynie calkowite wylaczenie komp i wlaczenie
ponowne
jak myelicie co moze byc przyczyną??
mysz jest sprana sprawdzałem u kolegi oraz podłaczalem ina i to samo, norton
atywir 2004 nic nie znalazl
pomocy!!!
pozdrawiam Mariusz