Re: Athlon 2500+ i jego temperatury

Autor: wuja (grawo.nie.lubie.spamu._at_.gazeta.pl)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 13:44:13 MET

Dnia 11 Dec 2003 23:41:43 +0100, Qbbeck <kelaibWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
napisał:

> i wentylator Arctic Cooling Slim Silent Pro TC. Niepokoi mnie fakt, że w
> Biosie temp. procka oscyluje w okolicach 52 st.C (50 - 54), natomiast
> SiSoftware Sandra pokazuje mi 37 st. C i ok. 2100 rpm wentylatora. Która

Mam ten sam procesor i podobny wentylator (2TC bez PRO) i temp. w stresie
jak u Ciebie, w iddle 48-50(z tym, że wentylator znacznie wtedy zwalnia)
ale identycznie w BIOS'ie i w Sandrze. Temp. jest OK a Twoja Sandra coś
fiksuje. Jak chcesz mieć spokojne nerwy to zainstaluj sobie np. MBM5 -
wyświetla temperaturę w tray'u.

BTW. Sandra jest wg mnie walnięta bo wywala ostrzeżenie, że mam uszkodzony
wentylator - nie podobają jej się obroty (1800rpm)

--
Pozdrowienia
Wojtek