Re: Którą wybrać ?

Autor: wuja (grawo.nie.lubie.spamu._at_.gazeta.pl)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 13:19:44 MET

Dnia Fri, 12 Dec 2003 16:56:29 +0000 (UTC), PiotrAS
<piotras84.SKASUJ_at_gazeta.pl> napisał:

> i fakt ma parę lepszych rzeczy ( overclocking w biosie m.in.
> szyna,procek ) i
> ten @Bios , A MSI nie ma tego ( nawet podkręcania w biosie ).

Możesz mi to wyjaśnić - mam K7N2 Delta i wszystkie parametry ustawiam w
BIOS'ie (FSB, mnożnik, taktowanie pamięci, timingi itd.)

> Druga sprawa jest model MSI taki sam z wentylatorem i bez na mostku ( z
> wentylatorem chodzi głośno , a bez niego zbyt się nagrzewa - podobno ) ,

Bez przesady - wcale nie jest taki głośny mimo swoich obrotów (ponad
4000). Wymieniłem boxowy glośny wentylator od procesora (XP2500+),
komputer stoi pod stołem na ktorym pracuję i słyszę szum dopiero jak się
schylę pod stół (a i tak głośniejszy mam wentylator na karcie graf. -
sprawdzałem to odłączjąc na chwilę chłodzenie na mostku i grafie)

> Co do tej kwesti - skoro także polecasz to pomyślę jeszcze nad tym bo
> widzę ,
> że warto ;]

Co do Kingstona to też polecam, mam 2x256MB PC3200 i pracują idealnie.

--
Pozdrowienia
Wojtek