Re: wpływ podniesionego napięcia na AGP-jaki ?

Autor: uoper (uoper_at_o2.pl)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 11:12:16 MET

Użytkownik "Marcin Wojtczuk" <we-steal-from-artists_at_riaa.com> napisał w
wiadomości news:h8tarb-qc.ln_at_fastviper.viper.lan...
> uoper claimed:
>
> Hm.. nowy to znaczy ? A konkretnie jaki procesor, ile ram i jaki zasilacz
?

> Jak zasilacz będzie dawał stabilne napięcie to tak. A jak nie to płyta i
karta
> nie tylko nie będą działać ale pewnie pójdą z dymem. Jaki to zasilacz ?

więc komp wsumie nie jest nowy w domyślnym rozumieniu słoa nowy tylko dla
mnei nowy....- tzn z części nie nowych ale mozniejszy od mojego starego :)
jest to
d700_at_1Ghz 166x6x1,8V
MSI KT4 ULTRA
256ddr kingstona pc3200 chodzą na pc 333MHz cl2
zasilne przez q-tec'a 550Watt
Zasilacz raczej odpada - napięcia niemal jak skała :)
dodam że przetkatowanie procka nie ma wpływy na zachowanie grafiki
Reasumując powinno wytrzymać ?