Celeron 1.2@1.6 i radiator pod niego

Autor: Wito (itekANTYSPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 08:13:25 MET

Witam,

Probowalem podkrecic mojego celera 1.2 (tulatin, mag. 100, mn. 12) na 1.6
(133x12) ale niestety podczas ladowania systemu wiesza sie. Czy jest jakas
www gdzie mozna znalezc numery parti/prockow ktore dasza sie tak podciagnac?
Chodzi mi o to by sprawdzic to teoretycznie zanim kupie zestaw wodny lub
jakis wentylator do podkrecania.
I teraz jaki radiator byscie polecali? Najlepiej z takich ktore sa dostepne
w komputroniku - cichy i wydajny, ktory poradzi sobie z takim celerem 1.6G.

Plyta glowna MSI 815EPT-PRO, pamieci infeniony 133 cas 2. Barracuda 4.

Jak dlugo pociagnie taki podkrecony procek (akt. ma juz rok).

pozdrawiam
Wito