Re: [long; fast help] 6,5 linii "99" i "L" n a początku?!

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 04:58:36 MET

marcus075 wrote:

> dokładnie... postanowiłem postawić winxp od nowa;) wszystko OK

nie wiem - czy ty sobie zartujesz?? miales na komputerze zainstalowane
LILO, ktory zglosilo ladny blad; i twoja reakcja jest "postawie winxp od
nowa"; hmm; wyobraz sobie, ze lilo sie zwykle instaluje razem z jakims
linuxem; nie widzialem jeszcze, zeby microsoft dodawal lilo na plyte
instalacyjna z winxp;

adas;