WD 40GB + p³yta Acorp 6ZX81

Autor: Tomek--- (szymkowiak_at_o2.pl)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 01:49:27 MET

Witam
Kupi³em dzisiaj tzn. wczoraj dysk WD 40GB 8MB i nie wiem ju¿ jak go
zainstalowaæ. Uaktualni³em bios z wersji 2A do 2B do mojej p³yty ACORP
6ZX81 na SLOT-1 ale nigdzie nie znalaz³em czy ten bios obs³uguje du¿e
dyski. Szuka³em na stronie WD jakiego¶ upgrade ale nie bardzo z angielskim
sobie radze wiêc nie wiem czy takie co¶ istnieje, próbowa³em ze wszystkimi
ustawieniami w biosie i ró¿nymi podpiêciami kabli i nic dysku nie widaæ.
Je¶li kto¶ mó³by mnie poinstruowaæ od czego zaczyna siê instalacjê takiego
dysku czy najpierw robi siê jakie¶ formatowanie czy mo¿e komputer sam
powinien wykryæ dysk i ewentualnie wtedy go formatujê. Robiê to pierwszy
raz bo poprzedni dysk mia³em 8 GB i by³ ju¿ zainstalowany w kompie wiêc
siê tym nie interesowa³em. Je¶li kto¶ odpisze bêdê wdziêczny mo¿e byæ
nawet na maila byle bym ruszy³ z miejsca. Pozdrawiam