Re: radeon 9200

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 00:06:34 MET

> Mam jeszcze jedno pytanko co do GF FX 5200.
> Karta jest chyba podobnie wydajna jak Rad. 9200 i GF3TI200/450
Gainwarda ale
> do tego ma wsparcie dla DirectX 9.0, moze sie okazac lepsza od nich
w grach
> wykorzystujacych DX9.

Nie jest tak wydajna niestety. W Directx9 z widocznych zmian to nowe
shadery. Gdy odpalisz gre Dx9 na karcie Dx8, bedziesz ogladal efekty
dostepne w wersji Dx8. Tylko tyle. Moze nie wyglada tak ladnie ale
wydajnosc jest duzo wazniejsza. Jak chcesz ogladac nowe efekty przy
dobrej wydajnosci to musialbys celowac przynajmniej w FX5600/R9600.

--
Pozdrawiam.
-dymek-