problem z nagrywarką

Autor: marcin (erwp_at_o2.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 23:17:21 MET

Mam problem z nagrywarką, mianowicie komputer nie widzi jej a konkretnie
program nero NERO- w systemie jest widoczna jako CD-ROM. Przy wyborze
nagrywarkie widoczne jest tylko Image recorder. Próbowałem podłączać ją na
wszelkie sposoby ( taśma wspólna z dyskiem, oddzielnie, stara taśma na
oddzielnym kontlorerze, master, slave i bez zworki) i ciągle to sama,
zarówna w win98 jak i XP. Proszę pomóżcie. Nagrywarka to PHILIPS CDD 7052.