kamera internetowa - problem

Autor: Marek (xxx78KASUJTO_at_op.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 22:46:25 MET

w sumie kamera to sprzęt :-) ale możliwe że to też problem softu (wtedy
wybaczcie)do rzeczy więc
mam kamerę internetową logitech messenger problem polega na tym że jak jest
ciemno w pokoju i albo ja wykonam gwałtowny ruch albo kamrą ruszę hmm robi
się zwis :-( nie pomaga odłączenie kabla usb itp, sterowniki są najnowsze
jakie są, na razie nie próbowałem sprawdzić ją na innym komputerze, ale i na
1 sterownikach dołączonych kamerki jak i na obecnych jest to samo,
sciągnełem też jakieś inne stery ale nic nie pomogło czy ktos miał już taki
problem ?
pozdrawiam

--
adres w jest "zepsuty"