Re: ECS K7VZA - jaki max procek ?

Autor: Jarek (nospam.djberg_at_wp.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 22:05:55 MET

On Fri, 12 Dec 2003 19:24:55 +0100, Krzysztof Wolski
<cysio123_at_interia.pl> napisał(a):

>a mam podobnie. Tzn na płycie jest napisane ver 1.0, ale juz w
>instrukcji 2.0 (co jest dość dziwne). Z tego co kojarzę, zworkę do
>zmiany FSB mam, ale to niezadługo sprawdze organoleptycznie, przy
>najblizszym wyciąganiu dysku. Bios 3.2e. A to, jaki procek pójdzie, masz
>tutaj:

Mam pytanie z innej beczki czym się rózni wersja 1.0 od 3.0 tej płyty?
Moja kokeżanka ma taką płytę jest na niej napisane a właściwie
naklejone V1.0 mam od niej instrukcje zaciągniętą z netu i w
instrukcji do 1.0 maksymalny tryb pracy HDD to UDMA66 a u niej pracuje
w UDMA100 widać to już w tabelce przy starcie kompa. Na stronie
http://www.ecs.com.tw/download/dw_spec.asp?product_id=71 są dostępne
BIOSy z wersji 1xx więc może Ty masz wersję 3.0? skoro bios masz 3.2e?
w instrukcji od 1.0 jest jeszcze takie coś.

Note: The K7VZA supports two VIA South Bridge chipsets?the
VIA VT82C686A and the VIA VT82C686B. The VIA VT82C686A
is standard and supports UDMA33/66. The VIA VT82C686B is
optional and supports UDMA100.

Czyśby w v1.0 były w zależnosci od egzemplarza 2 różne mostki?

--
Pozdrawiam
Jarek