Miejsce na dysku?

Autor: MAX (max_kr[tnij_to_)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 22:09:20 MET

Cze!
To znowu ja. Mam takie pytanie: instaluję WIN XP HE na całkiem nowym dysku.
Pokazuje mi że mam xxx GB. Dzielę dysk na partycję i pokazuje mi, że jest
8MB miejca, które nie mogę podzielić.

Dobra.Dysk sformatowałem w NTSF. Po zainstalowaniu i aktywacji Windy
sprawdzam partycję D i E - nic tam jeszcze nie skopiowałem- sprawdzam z
opcją wyświetlania plików ukrytych is sytemowych - i nic nie ma. Przy czym
na każdej partycji jest zajętych przynajmniej 100 MB. Co to jest? Czy mogą
być to uszkodzone sektory? (kupiłem dysk który trochę przeszedł w
transporcie)

Pozdrawiam
MAX