BIOS Ami i zmiana loga

Autor: gumik (gumik12_at_skasujto.wp.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 21:55:46 MET

Witam!

Z tego co wyczytałem w sieci, to logo można zmienić tylko w biosach firmy
Award. Do biosów Ami nie ma odpowiedzniego oprogramowania. Jednak znalazłem
także, że ktoś zmienił sobie logo w biosie Ami. Czy to jest możliwe? Znowu
gdzie indziej, ktoś wspominał o metodzie wklejania do pliku obrazu biosu, w
miejsce starego logo, nowe. Nie mogłem nigdzie nic na ten temat znaleźć. Tak
więc da radę zmienić logo w biosie Ami (nie ważne jakim sposobem ;)), czy
nie ?