Poleccie plyte glowna

Autor: Kubu$ (kubuss_at_NO.NO.SPAM.WYTNIJ.TO.go2.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 20:04:15 MET

Witam

W pracy beda mi zmieniali kompa i mam mozliwosc zazyczyc sobie co chce,
jednak z umiarem.
Kompa w pracy wykorzystuje glownie do netu, tworzenia stron internetowych,
offica poczty i niczego specjalnego, zadnych gier. Pomyslalem o Athlonie
2000+ 256MB RAM-u.

Najekonomiczniej bedzie ze zintegrowana grafika, chcialbym chipset nForce,
jaka plyte z tej rodziny polecicie by nie bylo z tym problemu i chodzilo to
stabilnie?

--
Pozdrawiam
Kubu$