wolny komputer

Autor: blujon (blu_at_2team.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 17:52:50 MET

Komputer przez tydzień w ogóle się nie uruchamiał, aż tu nagle zaskoczył i
działa. Jest tylko jeden problem chodzi wyjątkowo wolno (nie pomogła
reinstalacja Windowsa).
Co może być przyczyną.
Pamięć wymieniałem, zasilacz wymieniałem, taśmy IDE wymieniałem, dysk twardy
wymieniałem i nic.
Pozostaje chyba tylko płyta główna i procesor.
Płyta główna to: ECS K7VTA3.
Zaniepokoiły mnie napięcia z Biosu: Np. 12V pokazuje 13,75V - to chyba
trochę za dużo?

Co może być przyczyną, że windows instaluje się 120 minut, a nie jak to było
dotychczas 20 minut.

Procesor: Athlon 2000+.
Pamięć: 256DDR
Grafika: MSI 5600FX